Koktajl z kaszy bulgur

Koktajle to moje zdrowe uzależnienie. Dzień bez nich to dla mnie jakby stracony dzień. Lubię po nie sięgać o każdej porze dnia. Uwielbiam je bo można z nimi szaleć, wymyślać i eksperymentować i zawsze mi smakują. To taka moja bomba witaminowa, która zawsze mnie pozytywnie nastraja i dodaje energii.
Dzisiaj zachciało mi się koktajlu z kaszą i muszę Wam powiedzieć, że to był znakomity pomysł.

20160305_113206

Składniki:

– pół szklanki kaszy bulgur
– pół szklanki mleka roślinnego
– banan
– pomarańcz
– kiwi
– pół szklanki malin

Wszystko razem blendujemy i zachwycamy się każdym łykiem.

20160305_113239

Smacznego!

Skomentuj

