Zatrzymaj dotyk słońca na dłużej

Upały w tym roku idealnie dały nam odczuć, że jest lato. Bardzo mnie to cieszy. Żałuję tylko, że jest ono takie krótkie. Nigdy nie mogę się nim nacieszyć.
Lubię słońce i skórę muśniętą jego promieniami. Z natury mam bladą cerę więc bardzo ważne dla mnie jest jej chronienie. Lubię jednak gdy mam delikatną opaleniznę. Zdrową opaleniznę.
Uwielbiam się opalać, ale niestety upragniony i wyczekany efekt szybko znika.
Odkryłam jednak kosmetyk, który pomaga na dłużej go utrzymać i co najważniejsze dodatkowo pielęgnuje naszą skórę.
To o czym mówię to…

UTRWALAJĄCY ZŁOCISTY BALSAM PO OPALANIU LIRENE

DSC_1525

Bardzo go polubiłam. Stał się moim najlepszym przyjacielem tego lata.
Złote drobinki skradły moje serce.
Niezwykle delikatny balsam o łagodnym i bardzo przyjemnym zapachu, który w miarę długo się utrzymuje na skórze i daje odczucie perfumowanej skóry.
Wspomniane wcześniej złote drobinki są niczym pył, którym zostaje muśnięta skóra. Na opalonej skórze wyglądają wprost obłędnie. Elegancko, tajemniczo i dodają uroku.
Balsam skutecznie pielęgnuje. Skóra staje się głęboko odżywiona. Jest aksamitnie gładka w dotyku.
Zawarta w nim alantoina łagodzi podrażnienia wywołane ekspozycją skóry na słońce.
Wosk z oliwek i wyciąg z czerwonych liścu winorośli znakomicie nawilżają i zabezpieczają skórę przed utratą wody, a połączenie witamin E i C z substancją Glucam zapewnia subtelny złocisty blask.
Kosmetyk ten dodatkowo utrwala opaleniznę i wzmacnia ją. Skóra jest rozświetlona i promienieje idealnie podkreślając naturalny kolor opalenizny.
Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu tylko daje się odczuć natychmiastowe nawilżenie.

Zawsze gdy go używam, moje ciało czuje się pięknie i komfortowo, a zmysły są rozpieszczane. Zupełnie jakbym zafundowała sobie balsam do ciała z prawdziwym złotem. Czuję się ekstrawagancko i zmysłowo.

Pierwszy raz go stosowałam, ale już wiem, że nie ostatni. Przypadł mi do gustu. Mój must have lata zaraz po balsamach do opalania.
Z takimi kosmetykami mam gwarancję, że moja skóra będzie zdrowa, piękna i zadbana.

Musiecie koniecznie wypróbować i przekonać się na własnej skórze o jego wspaniałych właściwościach.
Myślę, że wasze ciało pokocha go tak samo szybko, jak i moje.

Teraz mimo zbliżającej się złotej jesieni, moja skóra nadal ma piękny kolor. Lato więc dzięki balsamowi Lirene zostanie ze mną na dłużej. Wspaniale!

Skomentuj

