Placuszki bananowo orzechowe

Ostatnio więcej uwagi poświęcam śniadaniom – znowu, i bardzo mnie to cieszy.
Pierwszy posiłek musi być pyszny, pożywny i musi wyglądać apetycznie. Dzień wtedy zaczyna się bardzo pozytywnie. Dodaje mi to energii i wywołuje miły uśmiech.

Dzisiaj mi i mojej córeczce zachciało się placuszków. Parę minut i znakomite śniadanko gotowe.
Zjedzone na balkonie smakowało nam jeszcze lepiej.

DSC_1486

Składniki:

– 3/4 szklanki mąki
– banan
– łyżka masła orzechowego
– 150 ml mleka
– olej kokosowy do smażenia

DSC_1485

Banana miksujemy z mlekiem i masłem orzechowym. Dodajemy mąkę i mieszamy.
Smażymy na oleju kokosowym z obu stron aż do zarumienienia.

Podajemy z ulubionymi dodatkami. U mnie jogurt naturalny, mus z pomarańczy, jeżyny, borówki, goji i nasiona chia.

DSC_1486

Mam nadzieję, że i Wam posmakuje. Lekkie bananowe placuszki z orzechowym posmakiem. Czego chcieć więcej? Obłędny i zdrowy poranek…

Smacznego!

Skomentuj

