Koktajl truskawkowy śniadaniowy

Wczoraj na śniadanie zrobiłam sobie koktajl z sezonowymi owocami-truskawkami.
Znakomity w smaku, a dzięki płatkom owsianym idealny na śniadanie…

DSC_1129

Składniki:

– szklanka truskawek
– szklanka ananasa świeżego
– 3 łyżki płatków owsianych
– garść mięty
– łyżka jogurtu greckiego
– łyżka płatków migdałowych

Pięknie wygląda. Takie koktajle to aż szkoda mi pić, ale jednak wyjątkowy smak jest silniejszy.
Dzień staje się piękniejszy, a ja jestem pełna dobrego humoru i mam siłę na rozpoczęcie dnia.

Smacznego!

Skomentuj

