Muffinki z jagodami

Znowu jestem chora. Już mam dosyć. Co miesiąc mnie chwyta i to tak poważnie. Muszę zrobić badania, bo to nie jest raczej normalne. Mniejsza z tym. Chora, obolała, ledwo mówiąca i się poruszająca, musiałam sobie jakoś poprawić humorek.
Zrobiłam więc dla nas muffinki z przepisu GymHero, które bardzo nam posmakowały.
Niesamowicie delikatne i lekkie. Puszyste z dodatkiem jagód zrobiły u nas furorę.
Mało wyszło więc szybko zniknęły. Na drugi raz muszę podwoić składniki…

DSC_0936

Składniki:

– 120g mąki żytniej
– pół łyżeczki proszku do pieczenia
– 3 łyżki miodu
– 2 jajka
– 10ml ekstraktu waniliowego
– 3 łyżki oliwy z oliwek
– 75g jagód

DSC_0935

Wymieszaj mąkę z proszkiem. Dodaj jajka, miód i ekstrakt. Zblenduj wszystko razem. Wlej oliwę i wymieszaj dokładnie łyżką. Delikatnie wymieszaj z jagodami i umieść w foremkach.
Piecz 25min w 175st.

Rewelacja. Nawet mój tato, który nie lubi tego typu wynalazków, był zachwycony.
Moja Niunia zjadła aż dwie, a jak na Nią to jest naprawdę dużo.
Kolejny raz jestem zachwycona przepisem GymHero.

Słuchajcie Ta Dziewczyna ma niesamowitą siłę przebicia. Tworzy fit produkty dla każdego. Tworzy z pasją i jest jedną z nas. Miałam szansę się o tym przekonać. Jest naprawdę wspaniała, a takie osobowości trzeba wspierać, dlatego ja to robię i ponownie zapraszam na stronki GymHero. Twórzmy razem z Nią społeczność Gym Hero Girls!!! Ilość Jej fanów mówi sama za siebie. Przepisy są naśladowane, a produkty z logo GymHero są rozchwytywane w mgnieniu oga, bo są wyjątkowe tak samo, jak osoba, która je tworzy.
GymHero zasługuje na każdy like. Codziennie swoimi zdjęciami i słowami motywuje do bycia lepszą wersją siebie, bo przecież, jak mówi jedna z Jej wlepek…”Nie jesteś stworzona do przegrywania, mała”!
Uwielbiam ❤

http://fitfood.gymhero.eu
http://gymhero.eu
https://m.facebook.com/gymhero.eu
https://instagram.com/gymhero_official

Skomentuj

