Koktajl z nasion chia

Nasiona chia. Ostatnio stały się bardzo popularne. Nic dziwnego, bo same w nich dobro.
Ja, fanka wszystkiego co zdrowe i bogate w witaminy nie mogłam ich nie wypróbować. I co? I jestem zachwycona.
Trzeba tylko pamiętać aby nie przekroczyć zalecanej dziennej dawki czyli 4 łyżeczek.
Pierwszy raz wykorzystałam je w koktajlu mlecznym z owocami.

DSC_0903

Składniki:

– 3 łyżki nasion chia
– szklanka mleka
– ulubione owoce

Nasiona zalewamy mlekiem cały czas mieszając i odstawiamy na ok. 20-30min co chwilę mieszając by nie powstały grudki.
Dodajemy ulubione owoce i…delektujemy się.

Bardzo smaczny i łagodny wręcz aksamitny koktajl. Idealny, jako drugie śniadanie.
Pismakowały mi te nasionka.
Lubię urozmaicać swoją dietę więc jestem zachwycona.

Smacznego!

One thought on “Koktajl z nasion chia

  1. Dzienna dawka mozliwa do spozycia to ok 3-4 łyżeczki. A do koktailu mamy użyć 3łyzki (ok 6lyzeczek). Czy to oznacza ze koktail mamy pic przez 2dni?

Skomentuj

