Sałatka z tuńczykiem

Dzisiaj wstałam wcześniej. Dużo pracy na mnie czekało. Dzień jednak lubię zacząć od pysznego śniadania. Od śniadania, które nastraja mnie pozytywnie i dodaje energii…
Szybko przekartkowałam swój fit zeszyt z przepisami i znalazłam odpowiedni przepis.
Sałatka z tuńczykiem…

DSC_0890

Przepis oczywiście czyj? Chyba nie muszę już Wam mówić…oczywiście GymHero!

Składniki:

– woreczek ryżu
– tuńczyk w sosie własnym
– kilka pomidorków koktajlowych
– pół zielonego ogórka
– 1/2 puszki kukurydzy
– cebula
– sól, pieprz, suszona bazylia
– 3 łyżki jogurtu greckiego
(1/2 puszki czerwonej fasoli, kolorowe papryki, ogórki kiszone)

Ryż ugotować. Wystudzony połączyć z odsączonym tuńczykiem, pokrojonymi pomidorkami, ogórkiem, z odsączoną kukurydzą i posiekaną cebulą.
Przyprawić i wymieszać delikatnie z jogurtem.

Lekka, soczysta i wyjątkowa w smaku. Orzeźwiająca i bardzo syta. Bardzo mi, a właściwie nam, posmakowała. Nie mogłam się od niej oderwać.
Idealna na śniadanie, jak i kolację.

Wspaniała dziewczyna ma znakomity talent i smak kulinarny. GymHero jest właściwie i moją Hero 😉 więc zapraszam…

http://fitfood.gymhero.eu http://gymhero.eu

Smacznego!

Skomentuj

