Fit ciasto kakaowe z batatem

Po znakomitym obiedzie czas na chwilę relalsu przy pysznym cieście i zielonej kawie.
Ciasto niezwykłe i mega kakaowe. Przepis zaczerpnięty oczywiście od GymHero.
Ciekawym dodatkiem jest tutaj batat… jak ja uwielbiam takie „wynalazki” 😍

DSC_0884

Składniki:

– batat
– szkl.kakao
– 3 łyżki miodu
– łyżeczka sody
– 4 krople aromatu wanilowego
– łyżka przyprawy do piernika
– 2 jajka
– 2 szkl.mąki żytniej
– 2 łyżeczki proszku do pieczenia
– mrożone maliny
– 20g orzechów włoskich
ewentualnie mleko

DSC_0881

Batat gotujemy do miękkości. Wystudzonego obieramy i rozgniatamy widelcem na gładką masę.
Suche składniki mieszamy, dodajemy jajka. Mieszamy. Dodajemy resztę składników i na końcu batat. Mieszamy. Jeśli ciasto jest za suche dodajemy odrobinę mleka, a gdy za mokre, mąki.
Pieczemy w 180st przez 45-50min.

DSC_0880

Pyszne fit kakaowe ciacho z dodatkiem malin jest po prostu nieziemskie w smaku.
Relaks z takim wypiekiem to sama przyjemność.
Jestem zachwycona, a córeczka nie mogła się oderwać.
Kolejny przepis GymHero, który mnie urzekł składem i smakiem więc nie pozostaje mi nic innego, jak znowu Was zaprosić na Jej strony, które ja codziennie odwiedzam. Jestem wielką fanką.
http://fitfood.gymhero.eu
http://gymhero.eu
https://m.facebook.com/gymhero.eu

Wchodźcie, polubujcie, obserwujcie, bo warto!

Smacznego!

Skomentuj

