Szampon wzmacniający Pharmaceris

Kolejny produkt, który podbił moje serce…

Szampon firmy Pharmaceris…

k,MjgyNjc4MjcsNTExMzUxMzM=,f,pobrane_1_He_medium

Wzięłąm go do ręki. Opakowanie ładne, dobrze trzyma się w ręce. Spodobało mi się bardzo otwarcie. Jest takie nowoczesne, designerskie i łatwe do otwarcia. Duży plus za to.
Informacje na butelce są przejrzyste i czytelne. Wszystko co chcielibyśmy wiedzieć na jego temat jest zawarte na etykietce. Kolejny plus.
Otwieram szampon, wącham i… delikatny, subtelny, bardzo przyjemny zapach sprawia, że ma się ochotę tak właśnie pachnieć.
Przyznam, że obawiałam się, że skoro jest to szampon do włosów z tendencją do wypadania to zapach nie będzie przekonujący. Na szczęście się myliłam.
Nałożyłam szampon na wilgotne włosy i masowałam tak jak zaleca producent, do uzyskania piany. Masowałam i masowałam, ale nie dlatego, że piana się nie pojawiała, ale dlatego, że było mi tak przyjemnie. Delikatny zapach, który rozchodził się przy masowaniu, naprawdę zniewalał moje zmysły węchu. Pod palcami czułam przyjemną piankę, którą zostawiałm na włosach na około 2 minuty. Szampon jest bardzo wydajny. Ja mam gęste włosy, a już niewielka ilość wystarczyła by sie dobrze pienił. Super!
Spłukałam ponownie pobudzając szampon do zapachu. Naprawdę, mnie ten zapach uwiódł 🙂
Producent poleca aby w razie potrzeby czynnośc powtórzyć.
Powtórzyłam, ale tylko dlatego, żeby przedłużyć chwilę relaksu i zapachu 🙂
Czułam się niczym modelka z reklamy szamponu w Tv. Masowałam swoja głowę i masowałam… Tak jakbym chciała by ta chwila trwała wiecznie.
Przyznam, że nie zawsze zwracam uwagę na sam moment mycia głowy. Tym razem jednak próbowałam się wczuć w każdą sekundę… efekt rewelacyjny.

Po domowym zabiegu upiekszającym 🙂 Wysuszyłam włosy ręcznikiem i rozczesałam z łatwością, bez problemów z plączącymi się włosami i to bez użycia odżywki. To lubię. Bez obciążania włosów dodatkowymi kosmetykami, ja już byłam zadowolona.
Na drugi dzień włosy były faktycznie jakby mocniejsze. Miały delikatny połysk, ale nie były przetłuszczone – nic z tych rzeczy. Były lekkie i delikatne.

Jak na pierwsze użycie jestem bardzo zadowolona, a to nie często sie zdarza więc jak najbardziej polecam! Wierzę, że każde kolejne naprawdę dużo bardziej wzmocni i odżywi moje włosy,
Jeszcze jedno, chyba najważniejsze i bardzo przekonujące co do tego szamponu jest to, że zdobył on I miejsce w plebiscycie „Mój kosmetyk 2009”, w kategorii Kosmetyki Apteczne – pielęgnacja włosów.
To chyba mówi samo przez się 🙂

A teraz reasumując:
– ładne, nowoczesne, designerskie otwarcie
– czytelna, przejrzysta i wszystko wyjaśniająca etykieta
– delikatny, subtelny, bardzo przyjemny zapach
– wydajny i delikatny
– włosy łatwo sie rozczesują
– włosy są znacznie mocniejsze
– włosy nabierają zdrowego blasku
– nie obciąża włosów

Więc moi drodzy bez zastanowienia proszę udać sie do najbliższej apteki i zakupić H-KERATINEUM
Skoncentrowany Szampon Wzmacniający do włosów osłabionych.
Producent zapewnia, że szampon wzmocni włosy i zapobiegnie ich wypadaniu i rozdwajaniu się końcówek. Nasze włosy będą pełne blasku, łatwo się będą rozczesywać i będą podatne na układanie.

Ja się pod tym podpisuję więc polecam. Która z nas nie chce takiego cuda dla swoich włosów? Dla siebie?
Zafundujmy sobie odrobinę relaksu i przyjemności pod prysznicem i to niewielkim kosztem, ale za to z jakimi efekatami?
Uwierzcie mi, jak raz kupicie…będziecie po niego wracać.
Od dziś jest to mój nowy najlepszy przyjaciel do pielęgnacji moich włosów. Mój! A co jest najlepsze w tym wszystkim? Każda z nas może mieć takiego przyjaciela 🙂

Skomentuj

