Cera idealnie oczyszczona z kosmetykami Lirene

Skóra twarzy jest bardzo delikatna. Dobra pielęgnacja jest tym co powinniśmy jej ofiarowywać każdego dnia.
Oczyszczanie jest najważniejszym elementem naszej codziennej toalety. Aby dobrze oczyścić naszą cerę z zanieczyszczeń , trzeba dobrać dla niej odpowiednie kosmetyki, które zapewnią jej komfort i świeżość.

Osobiście nie lubię zmywać twarzy mleczkami, a właściwie niczym do czego potrzebne są płatki kosmetyczne. Przynajmniej tak było.

Miałam możliwość wypróbowania mleczka i toniku Lirene. Początkowo ogarnęły mnie mieszane uczucia. Mleczko i ja? Przecież to nie idzie ze sobą w parze 🙂
Jednak nie zniechęciłam się i postanowiłam sprawdzić jak działają i jakie mają właściwości.

Przedstawiam Wam:

MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU

m_mleczko_10e07144_8K_medium

i

TONIK NAWILŻAJĄCO – OCZYSZCZAJĄCY

m_tonik_10e07145_uv_medium

A więc tak…

Mleczko jest odpowiednie dla każdej cery i dokładnie zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia a przy tym doskonale nawilża, wygładza i łagodzi wszelkie podrażnienia.
Zaraz po zmyciu czułam, że moja twarz jest pełna blasku, że jest świeża i delikatna.
Przełamałam się i użyłam go wraz z wacikiem. Jednak spróbowała też po swojemu, bo jak inaczej? 🙂
Nalałam odrobinę na dłonie i wmasowałam w twarz. Cały makijaż idelanie został usunięty. Efekt świeżości pozostał nadal. Mocny makijaz oczu zniknął błyskawicznie. Nie było po nim najmniejszego śladu. Spodobało mi się to, bo wielokrotnie zmagałam się z tym problemem, że jak miałam bardzo ostry makijaż, potem miałam kłopoty z jego usunięciem. Tutaj nie ma zabawy w wielokrotne oczyszczanie. Jedna chwila i buzia jest czysta i świeża.
Skóra twarzy po demakijażu jest tak deliaktna, że ma się wrażenie, iż krem do twarzy już mamy nałożony. Nie mylcie tego z uczuciem nie zmycia mleczka z twarzy – nie! Moja buzia czuje się po tym produkcie świetnie.
W połączeniu z tonikiem mamy dopełnienie całej pielęgnacji.

Tonik również jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Usuwa pozostały makijaż i przywraca odpowiednie pH skóry. I da się to odczuć. Idealne odświeżenie i komfort. Idealnie łagodzi wszelkie podrażnienia dzięki zawartemu aloesowi. Jest delikatny i rewelacyjnie dba o naszą skórę.
Używa go nawet mój mąż i również jest z niego bardzo zadolony. Powiedział, że czuje, iż jego skóra jest wreszcie całkowicie czysta. Stała się gładsza i taka…naturalna i delikatna. Czuć, że nasza skóra oddycha. To tak jakbyśmy nagle dali jej zastrzyk tlenu i energii. Jest pełna witalności.

Polubiłam te kosmetyki. Jestem z nich zadowlona. Nie ukrywam jednak, że nadal preferuję produkty do demakijażu, które łączy się z wodą i zmywa dłonią.
Nie wyklucza to jednak tych preparatów, które od jakiegoś czasu poprawiają kondycję mojej skóry twarzy i sprawiają, że kładę się spać z poczuciem, że dobrze dbam o cerę, i że ona również z takiej pielęgnacji jest zadowolona.

Jeśli ktoś lubi tego typu mleczka, to ten produkt jest idealny. Jestem pod ogromnym wrażeniem, z jaką łatwością zmywa tak mocny makijaż. Myślę, że każda z nas byłaby z niego zadowolona.

Chęnie po te kosmetyki sięgnę ponownie. Wiem już czego mogę się po nich spodziewać. Miło mnie zaskoczyły i sprawiły, że trochę zmieniłam zdanie na temat demakijażu płatkami kosmetycznymi.
Nie ma co się nastawiać i zniechęcać do produktów, których się nie zna. Warto spróbować i sprawdzić, a może okaże się, że nasze wątpliwości były niesłuszne i znajdziemy właśnie to coś czego nasza skóra od dawna potrzebowała?! 🙂

Zapraszam na stronę marki http://lirene.pl
gdzie znajdziecie dużo innych ciekawych i wartych uwagi kosmetyków.

Skomentuj

