Koktajl śniadaniowy

Kochani, jak ja się nudzę. Mieszkanie wysprzątane, córeczka u dziadków, mąż w pracy…
Wszystko co miałam zrobić zrobiłam, a telewizji nie lubię oglądać. I tak piję herbatkę za herbatką, słycham muzyki i tylko spoglądam na zegarek w oczekiwaniu na mojego M.
Czasami fajnie się ponudzić, ale ja chyba nie potrafię. Tęsknię za Niunią!!!

No nic. Podzielę się z Wami moim koktajlem, który dodał mi rano energii, a przy okazji tak mi smakował, że stwierdziłam, że się za szybko skończył.

DSC_0726

Składniki:

– 3 łyżki płatków owsianych
– 2 łyżki jogurtu greckiego
– grapefruit
– banan mały
– pół jabłka
– 4 śliwki suszone
– garść płatków migdałowych

Znakomicie smakuje i przyjemnie chrupie. Syty i pożywny. Zdrowy i pełen witamin. Idealny właśnie na śniadanie w zamian z tradycyjną owsianką.
Lubię, uwielbiam, przepadam za wszelkimi koktajlami. Stawiają mnie na nogi, dodają energii i poprawiają humor.

Smacznego!

Idę się dalej nudzić 😉

Skomentuj

