Zapach…

Był sobie raz dom. Pachniał kuchnią i miłością. Aromat potraw, ziół i przypraw wypełniał każdy kąt. Przeplatał się z uśmiechem, radością i dobrocią. I myślałam, że już niczego w tym ciepłym domu nie brakuje. Do czasu… Do czasu aż całkowicie przypadkowo natrafiłam na facebooku na stronę FABRYKA ŚWIEC LIGHT

Siedząc trochę z boku przypatrywałam się cichutko społeczności, która wymieniała się ze sobą wrażeniami i spostrzeżeniami o świecach z tej właśnie FABRYKI. Czytałam i nie wierzyłam. Nie wierzyłam, że ludzie, którzy się nie znają mogą być sobie tak bliscy. Nie wierzyłam, a jednak. Stałam się częścią tego aromatycznego świata i uzależniłam się. Dzisiaj mogę jednak powiedzieć, że uzależniłam się nie tylko od nich, ale i od zapachu, który dotarł do mnie zamknięty w małym pudełku.

Pudełko małe, ale zawartość wielka…

DSC_0701

Gdy listonosz wręczył mi tę przesyłkę, zastanowiłam się, jak to możliwe by w tym kartonie był zamknięty tak intensywny i przyjemny zapach…
Im głębiej docierałam, im mocniej otwierałam pakunek tym zapach był mocniejszy. Po chwili wypełnił całe pomieszczenie.
Z zamkniętymi oczami,by jeszcze silniej poczuć i zapamiętać tą chwilę, poznawałam każdą świeczkę i wosk. Niesamowite.
Tak, oczywiście, wiele świec pachnie, ale czy nadal tak pięknie zaszczycają nas swoim zapachem po zapaleniu?
Wielokrotnie się przekonałam, że nie.

Bardzo zachwyciły mnie woski, tym bardziej, że słyszałam o nich wiele dobrego. Niestety nie mogłam zaspokoić swojej ciekawości, bo nie miałam kominka, a ten jest tu niezbędny. Długo jednak nie czekałam. Zamówiłam śliczny, mały i czerwony…właśnie w FABRYCE ŚWIEC LIGHT i jak tylko do mnie dotarł, zabrałam się za testowanie.
Czy kiedykolwiek próbowaliście palić, topić wosk? Ja to robiłam pierwszy raz, ale już wiem, że nie ostatni.

DSC_0719

Tak to wygląda, jak mała tarta. Pachnie niesamowicie.
Potrzebujemy kominek, tealight i wosk by już po chwili cieszyć się wspaniałym aromatem.

DSC_0708

Wybrałam wosk o zapachu grapefruita. Uwielbiam te owoce więc bardzo chciałam ich cytrusowy aromat zatrzymać na dłużej. Czy się udało? Oj tak. W chwilę po rozpuszczeniu się kawałka małej tarty, pokój wypełnił miły i delikatny aromat. Rozchodził się po wszystkich kątach ciesząc zmysły swoją wyjątkowością.
Było mi jednak mało. Ach te kobiety… 😉
Spodobała mi się bardzo świeczka w kształcie serca, cała w małe różyczki. Taka niepozorna. Ładna, urocza. Kusiła mnie swoją delikatnością…

DSC_0720

Pięknie zapakowana. Idealna na prezent dla każdego. Jedno pociągnięcie sznureczka i uchyla się folia, a wraz z nią wynurza się niesamowicie przyjemny i kuszący zapach. Jaki zapach? Nie wiem. Nie odkryłam jeszcze tego. Niczego mi nie przypomina, ale jednak zachwyca.

DSC_0721

Pali się i pali i nie widać końca. Zauroczył mnie i tu uwaga…knot. Dziwne? Może, ale wygląda, jak ten ze starych ceramicznych zniczy. Daje piękny płomień i jeszcze wspanialszy zapach.
Moje zmysły zostały miło połechtane. Co chwilę do mnie dochodził ten powalający aromat, który wywoływał uśmiech na twarzy i delikatne mruczenie.
Jestem zachwycona. Nie sądziłam, że świece mogą pachnieć tak intensywnie po zapaleniu. Może nie miałam szczęścia na takie trafić. Nie ważne. Ważne, że trafiłam na FABRYKĘ ŚWIEC LIGHT, i że dzięki niej, a właściwie dzięki Panu Jackowi, odnalazłam brakujący element mojego gniazdka.
Teraz pachnie kuchnią, miłością i zachwytem.
Dzisiaj nie wyobrażam sobie dnia czy wieczoru bez świec z FABRYKI, bo jak można zrezygnować z czegoś co daje przyjemność, wyciszenie, odprężenie i spokój. Jak można zrezygnować z czegoś co cieszy i zachwyca nie tylko wizualnie, ale i zapachowo.

Polecam Wam wszystkim wypróbowanie tych świec i wosków. Ja jeszcze nie wypróbowałam wszystkich wspaniałości, ale każdą kolejną zapaloną świeczką się z Wami podzielę. Opowiem i postaram się możliwie jak najdokładniej zrecenzować i przenieść Was w ten aromatyczny świat.
Zapraszam Was na stronę internetową
http://hurtowniaswiec.pl
Zajrzycie i zapoznajcie się z bogatym asortymentem. Zachwycają wyglądem, który będzie idealnym dodatkiem. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie i dla swoich czterech kątów.
Ja jestem wierną fanką na fanpageu FABRYKI,który i Wam polecam.
Pan Jacek wraz z wiernymi fanami stworzył tam wspaniałą atmosferę. Dowiecie się o nowościach, będziecie mieli możliwość wygrania tych pachnących woskowych wspaniałości, a także będziecie mogli cieszyć oko różnymi świeczkowymi aranżacjami.
Miła atmosfera otoczona zapachem. Nic więcej do chwili relaksu i zadumy nie trzeba. Świat naszych ulubionych zapachów, który będą nam umilać każdą chwilę, jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy wejść, rozejrzeć się, usiąść wygodnie, wziąć głęboki wdech, przymrużyć oczy i dać się porwać.

4 thoughts on “Zapach…

  1. To prawda,świece z Fabryk wypełniają każdą chwilę kiedy jestem w domu. Towarzyszą miłym wydarzeniom. Dzięki Fabryce Świec Light poznaję wiele nowych zapachów o których wcześniej nie miałam pojęcia. A atmosfera jaka tam panuje jest rodzinna i wyjątkowa.

Skomentuj

