Stroik…

Kolejny krótki wpis prezentujący moje małe dzieło. Nie jest to cudo wszechczasów 😉 ale dla nas liczy się to, że sama to wykonałam.
Nie mamy w domu żywej choinki, stety niestety…ale zapach lasu jest.
Mąż załatwia mi gałązki, a ja je obstrajam tym co akurat mam w domu. Skromnie, ale klimatycznie. Nastrój świąteczny daje się odczuć, zwłaszcza po zgaszeniu światła i zapaleniu świeczek…

DSC_0445

Olejki eteryczne unoszą się w powietrzu do dziś. Przycinam delikatnie końcówki gałązek by na nowo zapach lasu zagościł w salonie.
Cudnie…

Skomentuj

