Choinki…

Dawno mnie nie było. Oj dawno…
Święta były u nas więc miałam trochę na głowie. Sprzątanie, gotowanie i cała reszta mnie pochłonęła całkowicie. Każdą chwilę wykorzystywałam w pełni.
Zajełam się też ozdabianiem domu, a że uwielbiam własnoręcznie robione stroiki itp…
Stworzyłam dwie choineczki. Jedna to prezent dla moich rodziców, a druga to ozdoba naszego salonu.

DSC_0442

Ta należy do moich rodziców. Zrobiona jest ze styropianowego stożka i zielonych tasiemek. Efekt na żywo jeszcze piękniejszy. Musicie mi uwierzyć na słowo 😉

DSC_0444

I nasze cudeńko w pięknej ciepłej czerwieni. Idealnie się komponuje z wystrojem pokoju.
Styropianowy stożek, piórka, chwila wolnego czasu i znakomita świąteczna ozdoba gotowa.
Polecam każdemu takie własne dodatki. Satysfakcja gwarantowana 🙂

Skomentuj

