Czekoladowe naleśniki z masłem orzechowym i bananami

Ulubione naleśniki dziś przybrały inną formę. To właśnie w nich kocham, że pomysły na nie się nie kończą.
Na kolację zrobiłam czekoladowe z własnej roboty masłem orzechowym i bananami. Pomysł znaleziony w jednej z kucharskich książek w mojej biblioteczce kulinarnej.

DSC_0244

Składniki:

– 2 jajka
– 100g mąki
– 200ml mleka
– łyżka stopionego masła
– szczypta cynamonu
– 2 płaskie łyżki cukru
– 200g orzeszków ziemnych niesolonych
– 1 łyżeczka kakao
– 50g czkolady gorzkiej 70%
– 3 banany

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i studzimy.
Jajka, mąkę, mleko, cukier, cynamon, kakao i roztopione masło mieszamy dokładnie trzepaczką. Wlewamy czekoladę i ponownie mieszamy.
Orzeszki miksujemy blenderem około 10min aż powstanie masło.
Naleśniki smażymy na rozgrzanym tłuszczu z obu stron.
Smarujemy masłem orzechowym, które pokrywamy pokrojonymi w plastry bananami.

DSC_0246

Niebo w gębie. Zniknęły w moment. Zachwycający i oryginalny smak. Polecam z całego serca zwłaszcza fanom czekolady i masła orzechowego. Idealne połączenie.

Smacznego!

Skomentuj

