Roladki ze sznycli indyka z…

No właśnie… Z czym? Zaraz się dowiecie.
Znowu u nas był obiadowy kompromis. Niunia chciała kotlecik, a że mnie zwykłe kotlety nie bawią to postanowiłam czymś je urozmaicić. Musiałam tylko wynaleźć coś co każdemu z nas posmakuje. Czy się udało? Chyba tak 😉

DSC_0233

Składniki:

– 6 sznycli z indyka
– 6 pomidorów suszonych
– duża kulka mozarelli
– 6 łyżeczek musztardy dijon
– zioła do drobiu
– sól morska, pieprz
– olej rzepakowy do smażenia

Sznycle myjemy i osuszamy. Rozbijamy je na płasko tłuczkiem. Solimy, pieprzymy i obsypujemy ziołami z obu stron. Rozsmarowujemy na każdym łyżeczkę musztardy. Następnie kładziemy po dwa plasterki mozarelli i pocięty w paski pomidor. Zwijamy. W razie potrzeby spinamy wykałaczkami. Obsmażamy z obu stron na rumiano.

Szybko i smacznie. Podajemy z brązowym ryżem i surówką. U mnie mix sałat z oliwkami, pomidorami, kiełkami brokuła, ogórkiem i prażonymi pestkami dyni. Polane sosem vinaigrette.
Pycha. Każdy z nas miał swojego faworyta, mimo że wszystko smakowało rewelacyjnie. Ja nie mogłam się oderwać od sałatki. Nicolka od ryżu, a mąż od roladki.
Widać co kto lubi najbardziej 😉

Obiadek lekki i pożywny.

Smacznego!

Skomentuj

