Owsianka z kaszą jaglaną

Zimno mi i to strasznie. Szukam źródła ciepła dosłownie wszędzie.
Śniadanie to u mnie podstawa, a tym bardziej teraz, w tej porze roku. Musi mnie rozgrzać i dodać sił i energii.
Uważam, że powinnam zapadać w sen zimowy, bo trudne do zniesienia są dla mnie te temperatury.
Dzisiaj było strasznie. Ciepła zielona herbata i owsianka sprawiły, że choć przez chwilę poczułam przyjemne ciepło.

DSC_0239

Składniki:

– szklanka mleka
– 2 łyżki płatków owsianych
– 2 łyżki kaszy jaglanej
– łyżka suszonej żurawiny
– łyżka pestek dyni
– 4 śliwki suszone

Mleko gotujemy razem z płatkami i kaszą około 15min cały czas mieszając, aż kasza będzie miękka. Dodajemy owoce, śliwki kroimy. Mieszamy i gotowe.
Podajemy na ciepło.

Pyszne, lekkie, zdrowe i bardzo rozgrzewające śniadanko. Stawia na nogi i sprawia, że ma się energię na cały poranek.

Smacznego!

Skomentuj

