Pani Gniotek

Dziś Wam przedstawię nową zabawkę mojej Nicolki. Niby taka zwykła, a stała się najlepszym przyjacielem. Pamiętałam ją ze swojego dzieciństwa i postanowiłam zrobić taką mojej córeczce. Początkowo myślałam, że nie zainteresuje się czymś takim. Myliłam się. Jest to zwykła niezwykła zabawka, która powoduje dużo śmiechu, nie tylko u dziecka, ale i u dorosłego.
Oficjalnie nazywana jest Gniotkiem. Nicola jednak nazwała ją Purchawką, bo przy zgniataniu wydaje śmieszne dźwięki.

Pani Purchawka…

DSC_0051

Wystarczy balon, mąka ziemniaczana, wełna, marker i już można wyczarować zabawną zabawkę. Oczywiście można ją ozdobić według własnego pomysłu i weny twórczej.
Takie proste zabawki z niczego mają swój urok. Pobudzają wyobraźnię i przede wszystkim mają wiele zastosowań. Wszystko zależy od wyobraźni dziecka.
Nicola ją uwielbia. Nawet wzięła Purchawkę do przedszkola żeby przedstawić i pokazać. Czyli jest dumna, że ją ma. I to jest dla mnie najważniejsze. Jej radość.

Skomentuj

