Taka ja

Witam wszystkich na moim nowym blogu. Mam 31 lat, ale zawsze mówię, że 27, bo na tyle się czuję. Dlaczego? Mając 27 lat urodziłam moją wspaniałą córeczkę Nicolę i mój wiek się zatrzymał. Nagle stałam się zupełnie inną osobą. Dojrzalszą? Na pewno też, ale dotarło do mnie, że moja rodzina jest dla mnie najważniejsza bez względu na wszystko. Stałam się silniejsza, stanowcza i zdecydowana. Mimo, że zdanie innych nigdy mnie nie obchodziło, po zajściu w ciążę, zdanie „życzliwych” ludzi stało się dla mnie karmą, którą dodawała mi sił i sprawiała, że moje decyzje i poglądy stawały się dla mnie najważniejsze i bez wstydu zaczęłam je wypowiadać głośno. Nagle dostrzegłam, ze jestem dla wielu „dziwną” mamą, wprowadzającą „dziwne” zasady. Według mnie i mojej najbliższej rodziny były to i nadal są mądre decyzje, ale większość osób, które znam patrzy na to moje podejście do życia trochę z boku. Muszę przyznać, że przez to straciłam wiele znajomości, odsunęła się od nas, ode mnie rodzina męża (ale właśnie dzięki temu poznałam kto jest wart mojej uwagi). Mój sposób życia z najukochańszym facetem, prowadzenie domu,wychowywanie córeczki stało się kontrowersyjne. Czy to za duże słowo? Możliwe, ale z czasem Wam wszystko opowiem. Przedstawię Wam moje poglądy, spostrzeżenia i przemyślenia. Wiem już doskonale, że wiele z Was mnie skrytykuje i nie zgodzi się ze mną w wielu sprawach.

Dziś czuję się silną i pewną siebie kobietą. Zmieniałam się.

Mam na imię Żaneta i zapraszam Was do mojego świata.

 

Skomentuj

